محتوای واقعی این مطلب متعلق به سایت کجارو بوده و درون زومیت بازنشر شده است.
این وضعیت را همه ی مسافران داخل حین تصعید با هواپیما تجربه کرده اند: کمربند پناه خودتان را می بندید، بوسیله دستورالعمل های امنیت پیش از پرواز گوش می دهید (نصیحت می شود که حتما به این توصیه ها شنوایی بدهید) و خودتان را برای برخاستن از زمین آماده می کنید. پس از اغماض چند لحظه، صدای خلبان به گوش می رسد:خانم ها و آقایان؛ ما اکنون در ارتفاع ۱۱ هزار متری هستیم. راهنمای فروش بلیط هواپیمای کجاروبلیط چارتر چیست؟بلیط Open Jaw چیست؟چگونه بلیط هواپیما را کنسل کنیم؟چگونه به صبر بلیط جت تهیه کنیم؟چگونه بلیط هواپیما ارزان به اروپا رزرو کنیم؟بهترین زمان برای فروش بلیط ارزان هواپیما چه زمانی است؟
حالا وقت آن است که به عقب تکیه بدهید و خواستار چرخ دستی مهمانداران بمانید تا پیش شما بیاید. فکر می کنید تابه حال نظر چند نفر از مسافران به این موضوع جلب شده است که چرا هواپیماها درون همان مرحله ی اول پرواز تا این بالا بالا می آیند؟ آن طور که USA Today می گوید، شایع ترین فراز پرواز هواپیماهای تجاری، رقمی تو میان ۱۰ هزار تا ۱۳ هزار متر، طبق با (تقریبا) ۶ تا هشت مایل بالاتر از سطح غرق کردن است. سایر هواپیماها در بالا ۱۰ هزار و پانصد تا ۱۱ هزاره متری پرواز می کنند. برای حساسیت بهتر اعداد و ارقام، بهتر است یادآوری شود که ارتفاع قله ی اورست درون حدود ۸۸۴۸ متر است.
انگیزه تحت فشار فراغت اعطا کردن اتاقک های جت چیست؟ طوری که افراد تو کابین، برخلاف کسانی که روی قله ی اورست می ایستند، بخاطر نفس کشیدن تقلا نکنند؟ ارتفاع پرواز هواپیماها را منطقه ی استراتوسفر پایین می نامند. به گفته ی مرکز آموزش علوم UCAR، این منطقه درست بالای تروپوسفر و پایین لطافت پاره اتمسفر است. پرواز داخل این منطقه مزایای زیادی دارد که پرواز را یکی از واقعی ترین راهکارهای نخبه ی مسافران بخاطر احاله از مکانی بوسیله مکان دیگر می سازد.چنانچه قصد بیع بلیط هواپیما از ایرلاین های داخلی یا خارجی را دارید، می توانید ازطریق سواری جستجوی پرواز کجارو بلیط ارزان هواپیما به مقصد مورد دید خود را یافته و از فروشنده های برومند تمهید کنید. کاربرد از کجارو باعث می شود تا نیازی نباشد بخاطر معین کردن بهترین ارج پروازهای داخلی یا خارجی، چندین سایت را بررسی کنید و آخرین بها ها از آژانس های سرشناس را یکجا مشاهده کنید.
بهره وری در مصرف سوخت
اساسی ترین دلیل بخاطر گزینش این فراز برای پرواز، مسئله ی نصیب وری درون کاربرد سوخت است. هوای ابکی موجب تخفیف از شدت کشش در هواپیما می شود که به ذهنی کاربرد از بنزین کمتر برای یکسان نگه داشتن سرعت است. بوسیله عبارت دیگر، هرچه پایداری باد کمتر باشد، قدرت هواپیما بیشتر می شود و درنتیجه، نیاز به تلاش کمتری است. صرف هزینه ی کمتر بخاطر بنزین همچنین بوسیله دلایلی کاملا روشن مزیتی بسیار عالی برای انبازی های هواپیمایی است. بنابراین، این موضوع را بوسیله فکر بسپارید که موتورهای هواپیما بخاطر کار کردن احتیاج به اکسیژن دارند. آن ها از این مولکول برای احتراق کاربرد می کنند و احتراق، به تولید انرژی می انجامد. بوسیله این ترتیب، تصعید تو پشته بالا می تواند مشکلاتی خلق کردن کند. علاوه بر این، هرچه هواپیما والاتر برود، باید سوخت بیشتری بسوزاند؛ پس، بخاطر بزمین نشستن به ارتفاعات خاص، موانعی نیز وجود دارد.اجتناب از ترافیک و خطرات ناشی از آن
این حرف اصلا عجیب نیست؛ ترافیک در آسمان غصه وجود دارد. پرواز در بلندی بالاتر به انتزاعی جلوگیری از برخورد با پرندگان، پهپادها، هواپیماهای سبک و هلیکوپترها است که تو ارتفاعات پایین تر پرواز می کنند. باتوجه بوسیله Your Mileage May Vary، جهتی که هواپیما داخل آن سفر می کند همچنین می تواند کنار انتخاب بلندی تأثیر بگذارد. هواپیماهایی که به سمت شرق (شرق، سیرت شرق و جنوب شرق) در حرکت هستند در ارتفاعاتی با اعداد بی مانند و سایرین نیز در ارتفاعات باقی باقی مانده پرواز خواهند کرد. مسیرهایی که تو یک جهت فراغت دارند نیز معمولا برای اجتناب از هرگونه اصابت و تصادفی، به گونه ای دستور کار ریزی می شوند که هواپیماها حدود ۳۰۰ متر با هم فاصله داشته باشند.
شرایط آب و فلکی
تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا مناظر پشت پنجره های هواپیما را آفتابی می بینید و پس از تدارک بلیط هواپیما وارد فرودگاه تیر خود شدید، می بینید که همه جا از بارش تر است؟ این روند تماس یدکی با فراز دارد. بیشتر هواپیماها اعلی از تروپوسفر پرواز می کنند. این ارتفاع، منطقه ای است که رویدادهای آب و هوایی رخ می دهند.تربولانس یا چاله فلکی
البته، چاله ی هوایی در همگی ی هواپیماها اتفاق می افتد، اما شاید از دانستن این موضوع که به فکر کردن انجام پروازهای تجاری درون ارتفاع بالا، از تعداد آن به شدت کاسته شده است، تعجب کنید. باتوجه به گفته های وب سایت The Points Guy، وقتی هواپیماها خبردار جبهه های فضا و بادهای شدید می شوند، کنترل کننده های ترافیک فلکی ارتفاعات دیگری را برای پرواز پیشنهاد می کنند تا از تصادم تربولانس اجتناب کنند. به گفته ی USA Today، پرواز درون ارتفاعات بالاتر می تواند این گونه رویدادها را به حداقل برساند.مواقع اضطراری
پرواز تو بالا اعلی مزیت بسیار اساسی تری را در اختیار خلبانان صبر می دهد: زمان. براساس Traveller، اگر در ثانیه پرواز اتفاقی رخ بدهد که نیازمند فرود اضطراری باشد، خلبانان در ارتفاع والاتر زمان بیشتری برای ماشین اغماض به اوضاع یا یافتن محلی کم قیمت برای فرود احتیاج دارد.
هواپیماهای مختلف، ارتفاعات مختلف
همه ی هواپیماها در یک بلندی تصعید نمی کنند. براساس گفته های Thrillist، پشته متناسب بخاطر یک هواپیما براساس وزن فعلی آن و شرایط جوی تو زمان پرواز تعیین می شود. دست خط تصعید (همان نعوظ که در بالا ذکر شد)، چاله های هوایی (مبتنی بر گزارش های دریافت شده توسط سایر خلبانان داخل این سطر) و مدت زمان پرواز همچنین از یکسره مسائل مرتبط و حائز بزرگی هستند.سایر غرض گیرندگان چه کسانی هستند؟
خلبانان مسئولیت کنترل جت را به عهده دارند، ولی این عزب خلبانان نیستند که درباره ی رفعت پرواز تصمیم می گیرند. بخش کنترل ترافیک فلکی همچنین مسئولیت برنامه ریزی و تصمیم گیری درباره ی سطر و ارتفاع تصعید و نیز، ردیابی جت تو حین پرواز را دارد. بوسیله گفته ی Traveller، قوانینی بوسیله تصویب گویا اند مبنی به خشکی امدن اینکه در مناطق شهری، هواپیماها نباید در ارتفاعی پایین تر از ۳۰۰ متر تصعید کنند. همچنین، فاصله ی هواپیماها با هر فرد، وسیله ی نقلیه یا ساختمان روی زمین باید حداقل ۱۵۰ متر باشد.
خدمات بلیط هواپیمای کجارو این امکان را فراهم کرده است تا در هر زمانی بتوانید ارزان ترینبلیط هواپیما به مقصدهای خارجی و تویی شامل بلیط سیستمی، بلیط چارتری، بلیط نفس آخری و. را از میان بخانه برگشتن ها فروشنده و آژانس معتبر بلیط هواپیما نبض وجو و تهیه کنید. بیشتر بخوانید:چگونه بهینه تجربه سیر تکاملی به بالی را داشته باشیم؟کدام فرودگاه کمترین تاخیر پرواز داخل دنیا را دارد؟چگونه و از کجا بلیط مناسب جت بخریم؟اهمیت برگ ماشینی داخل فرودگاه ها در چیست؟با زیباترین برزن های بمبئی آشنا شوید
درباره این سایت